Σχέδιο Δράσης 2023-2024

 


Τίτλος: "Η μονα-δική μας σχολική αυλή."

Στόχος Βελτίωσης: Να συνεχιστεί το περσινό σχέδιο δράσης  ώστε να επιτευχθεί η πλήρης ανάπλαση της σχολικής αυλής. Να γίνει προσπάθεια να οργανωθούν νέες μικρο-περιοχές (γωνιά πρασίνου κλπ) και να προστεθούν στε αυτές που ήδη υπάρχουν, καθεμία από τις οποίες θα προσφέρει διαφορετικές δραστηριότητες και εικόνες, αλλά όλες θα οργανώνονται σε ένα αρμονικό ενιαίο σύνολο. Να παρθούν μέτρα προστασίας /φύλαξη αυτής.

 

Τοποθέτηση πολυπαιχνιδιού από το Δήμο Νεάπολης-Συκεών, Τοίχου Δραστηριοτήτων και ξήλινης πέργκολας!

Τοποθέτηση κλειστού κυκλώματος παρακολούθησης στην αυλή τις ώρες μετά τη λήξη του σχολικού προγράμματος

Τοποθέτηση τσιμεντένιων πλακιδίων με σκοπό τη δημιοηυργία διαδρόμου για ασφαλή προσέγγιση της πίσω εισόδου.

 

Με την ευκαιρία της συμμετοχής του 8ου ΝΓ Νεάπολης στη δράση  "Outdoor Classroom Day"   2/11/2023 τα παιδιά στο τμήμα 1 άρχισαν τις εξερευνήσεις!

Αφού δημιουργήθηκαν  5 ομάδες  (Δέντρα, Θάμνοι, Παγκάκια, Λαστιχένιες Ρόδες και Βήματα)

ζωγράφισαν σε χαρτί αυτό που θα έψαχναν να βρουν για να μη χάσουν το στόχο τους

και ξεκίνησαν μοιράζοντας αρμοδιότητες ...

collage

ένας θα κρατά το χαρτί άλλος τον μαρκαδόρο, άλλος θα είναι ο οδηγός και άλλος θα μετρά...

θ

Αφού κατέγραψαν όλες οι ομάδες τα αποτελέσματα των παρατηρήσεων και των μετρήσεών τους και η ομάδα ελέγχου τσέκαρε αν ήταν σωστά

άρχισε η συμπλήρωση του πίνακα καταγραφής !

θ 1

Τέλος τα παιδιά του 8ου Νγ Νεάπολης έγιναν φορείς αλλαγής και επισκέφτηκαν το άλλο τμήμα κι το συστεγαζόμενο 10ο ΝΓ Νεάπολης

με σκοπό να παίξουν ένα κουίζ γνώσεων σχετικά με τις μετρήσεις που είχαν κάνει στην  σχολική αυλή!

oi

Πχ  η ομάδα ΔΕΝΤΡΑ ρωτούσε ξέρετε πόσα δέντρα υπάρχουν στην  σχολική αυλή;

Τα παιδιά της άλλης τάξης μάντευαν και τέλος η ομάδα έδειχνε την κάρτα καταγραφής!

p

Αξιοσημείωτο ήταν πως κανείς δεν είχε σκεφτεί να μετρήσει όσα ήταν γύρω μας.

Οι ομάδες περήφανες για το κατόρθωμά τους πρότειναν να επαναλάβουμε το παιχνίδι και με τους γονείς.

 

"Η μονα-δική μας αυλή"

Αρχική αξιολόγηση παιδιών Τμήματος 1

Δημιουργήθηκε φύλλο εργασίας χωρισμένο σε 4 μέρη

Τα παιδιά ζωγράφισαν τις σκέψεις και τις ιδέες τους

Τα δεδομένα συλλέχθηκαν και κατόπιν ακολούθησε ανάλυση των δεδομένων.

Τα αποτελέσματα της ανάλυσης των δεδομένων έχουν ως εξής:

Α. Τι σου αρέσι πολύ στην αυλή;

Σε ποσοστό 75% στα παιδιά αρέσει η παιδική χαρά που τοποθετήθηκε φέτος

Σε ποσοστό περίπου 19% στα παιδιά αρέσει το πράσινο (δέντρα /θάμνοι) 

ενώ μόνον σε ποσοστό  6.25% αρέσουν οι γλάστρες με τα λουλούδια.

 

Β. Τι ΔΕΝ σου αρέσει στην αυλή;

Σε ποσοστό περίπου 44% στα παιδιά ΔΕΝ αρέσει το κιόσκι

Σε ποσοστό περίπου19 % στα παιδιά ΔΕΝ αρέσουν τα  ανακατεμένα χώματα

μπροστά στον διδραστικό τοίχο

Σε ποσοστό 12,5 % στα παιδιά ΔΕΝ αρέσει ο τοίχος που έχει φουσκώσει

Σε ποσοστό 12,5 % στα παιδιά ΔΕΝ αρέσουν τα δέντρα

Τέλος σε ποσοστό 6,25 % στα παιδιά ΔΕΝ αρέσει ο τοίχος που έχει φουσκώσει, και επίσης  στο ίδιο 

ποσοστό ΔΕΝ αρέσειτο γκρι πεζούλι στην πλαϊνή μεριά

Γ. Ποιο είναι το πιο επικίνδυνο σημείο στην αυλή;

Σε ποσοστό 25 % θεωρούν επικίδυνες τις πέτρες 

Σε ποσοστό 19% θεωρούν επικίνδυνα τα ξύλα (ξερά κλαδιά)

Επίσης σε ποσοστό 19 % θεωρούν επικίνδυνο το στενό πέρασμα ανάμεσα στα δέντρα κ τα κάγκελα

Ακόμα σε ποσοστό 19 % θεωρούν επικίνδυνα τα δέντρα

Ενώ οι γάτες, η τσουλήθρα και οι βίδες θεωρούνται επικίνδυνα σε ποσοστό 6.25% το καθένα.

Δ. Τι θα ήθελες να προστεθεί στην αυλή;

Σε ποσοστό 31.25% τα παιδιά επιθυμούν να προστεθούν κούνιες

Σε ποσοστό 25% τα παιδιά επιθυμούν να προστεθούν  λαχανικά και χορτάρι

Σε ποσοστό 12,5% τα παιδιά επιθυμούν να προστεθεί μονόζυγο

Ενώ οι τραμπάλες, το γύρω-γύρω όλοι, κ το αυτοκίνητο με καθίσματα είναι επιθυμητά

καθένα σε ποσοστό 6,25%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δανειστική Βιβλιοθήκη

Σκάκι και συνεργασία με το σπίτι

Τα πρώτα φετινά σκίτσα των παιδιών ....