Προσέγγιση STEAM και παραμύθια!

 Η Ομάδα 1 ανέλαβε το παραμύθι "Τα 3 γουρουνάκια" 

για να το επεξεργαστεί με την προσέγγιση STEAM!

Με τη βοήθεια του εργαλείου Random.org (List Randomizer) 

έγινε τυχαία επιλογή των σχολείων 

για ενασχόληση με δραστηριότητες STEAM!


Έτσι το 8ο Νηπιαγωγείο Νεάπολης επιλέχτηκε για να ασχοληθεί 

κυρίως με την Τεχνολογία...αλλά όχι μόνον με αυτή!

Science (Επιστήμη)

Όσον αφορά την επιστήμη επιλέχτηκε η ενασχόληση με τις Φ. Ε. 

και συγκεκριμένα την ένταση του αέρα 

μιας και ο λύκος συχνά επαναλάμβανε στην ιστορία: 

"Θα θυμώσω, θα φυσύξω και το σπίτι θα γκρεμίσω!"

Έτσι το πιστολάκι έγινε ο λύκος που φυσούσε με δύναμη 

και στη δύναμή του δοκιμάστηκαν διάφορα άντικείμενα 

που άλλα τα σάρωνε και άλλα όχι!

Πρώτα έγιναν προβλέψεις και μετά παρατηρήσεις και εξαγωγή συμπερασμάτων! 

Δόθηκε το παρακάτω φυλλο εργασίας

Technology (Τεχνολογία)

Αρχικά  παίξαμε ένα παιχνίδι με ζάρι... 

για να βρεθεί ποιο σπιτάκι θα φτιαχτεί από τον καθένα/καθεμιά! 

(Πίνακας με γραμμές και στήλες και ενσωματωμένο κώδικα με αριθμούς)

Τα μεγάλα ζάρια ενθουσίασαν τα παιδιά!

Στον τομέα αυτό τα δέκα σχολεία της Ομάδας 1 

έφτιαξαν 10 καρτέλες (μία το καθένα) ώστε να δημιουργηθεί συνεργατικά 

 το χαλάκι Beebot και να αρχίσουν τα παιχνίδια του προγραμματισμού!

Εδώ μπορείτε να δείτε τις καρτέλες όλων των σχολείων!

Engineering (Μηχανική)

Δημιουργήθηκαν 3 ομάδες και 3 διαφορετικά σπιτάκια! 

(με καλαμάκια, με ξυλάκια παγωτού, και με τουβλάκια)

Art (Τέχνη)

Εικαστικά με ασυνήθιστα υλικά 

...αφρό ξυρίσματος, καφέ τέμπερα, σακουλάκια με ζιπ...

και έτοιμα τα λασπωμένα γουρουνάκια!

Δραματοποίηση της ιστορίας: "Τα 3 γουρουνάκια"

Λήψη απόφασης για το μοίρασμα των ρόλων, τη δημιουργία των υλικών, 

την επιλογή των σκηνικών,  των αξεσουάρ, των υλικών κλπ

Παιχνιδοτράγουδο "Λύκε λύκε είσαι εδώ;"

Mathematics (Μαθηματικά)

2 Φύλλα εργασίας 

Ένα για αποτύπωση των πρότερων γνώσεων 

σχετικά με τους αριθμούς 1, 2,3

και ένα για αντιστοίχιση πληθυκότητας με τον σωστό αριθμό 

και γνωριμία με τα σύμβολα των αριθμών 1, 2, 3!

Χρησιμοποιήθηκε πίνακας για να βρεθεί πόσοι φοβούνται τον λύκο

και πόσοι όχι!

Και μια κατασκευή ...χρονικής ακολουθίας 

Βάζω στη σειρά τις εικόνες/σκηνές της ιστορίας!

Στη Γλώσσα αποτυπώθηκε με γράμματα η φωνη του λύκου: "ΟΥ....."

ενώ 






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δανειστική Βιβλιοθήκη

Σκάκι και συνεργασία με το σπίτι

Τα πρώτα φετινά σκίτσα των παιδιών ....