ProW

 Τα Δώρα και η αξία τους

Δραματοποίηση (Ναταλία- Αντωνία)

Τι κάνω;

-Το έχω κρυμμένο και το εμφανίζω...το δίνω!

-Το παίρνω!

 Τι λέω; 

-Έχω ένα δώρο για σένα...Ορίστε!

-Ευχαριστώ!

-Παρακαλώ!

-Να το ανοίξω;

-Ναι!


Πώς εκφράζω τα συναισθηματά μου όταν παίρνω ένα δώρο;

-Χαίρομαι...Χαμογελάω!

-Αγκαλιάζω, φιλάω!

-Νιώθω έκπληξη ααααα, ανυπομονησία το ανοίγω βιαστικά!


 Πώς εκφράζω τα συναισθηματά μου όταν δίνω ένα δώρο;

-Χαίρομαι...Γελάω!

-Αγκαλιάζω, φιλάω!

-Ανησυχώ θα αρέσει;


Τι το κάνω το δώρο;

Ασχολούμαι μαζί του ή το παρατάω στο πάτωμα;

-Το παίζω!

-Το τρώω!

-Το παίρνω στο κρεβάτι μου!

Ποιο είναι το καλύτερο δώρο για μένα;

Ιδεοθύελλα

Αμαξάκι, Τάμπλετ, μπάλα, κούκλα, επιτραπέζιο, βιβλίο, αυτοκινητάκι, δεινόσαυρος, τούρτα, σοκολατάκια κλπ


Ξέρεις ποιο είναι το πολυτιμότερο δώρο που μπορείς να κάνεις σε κάποιον;


Ξέρεις τι είπε ο Bob Kerrey....για την ευγένεια;







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δανειστική Βιβλιοθήκη

Σκάκι και συνεργασία με το σπίτι

Τα πρώτα φετινά σκίτσα των παιδιών ....